Кафедра комп’ютерної радіоінженерії та систем технічного захисту інформації

Мова:

Результати опитування стейкхолдерів

Результати опитування стейкхолдерів

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОХОДЖЕННЯ ОПИТУВАННЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ НА КАФЕДРІ КРІСТЗІ

Необхідність проведення опитування зумовлена прагненням забезпечити високу якість освітнього процесу та його відповідність сучасним вимогам ринку праці. Такий інструмент дозволяє не лише отримати зворотний зв’язок від ключових зацікавлених сторін — здобувачів освіти, викладачів, випускників, роботодавців, партнерських організацій, — а й виявити сильні та слабкі сторони освітніх програм.

Систематичне опитування сприяє:

  • удосконаленню навчальних планів і дисциплін відповідно до потреб галузі;
  • впровадженню інноваційних підходів до викладання та оцінювання знань;
  • підвищенню рівня задоволеності студентів навчальним процесом;
  • розширенню співпраці кафедри з бізнесом та державними структурами.

Таким чином, опитування стейкхолдерів виступає важливим інструментом забезпечення якості освіти, формування актуальних компетентностей у студентів та підсилення репутації кафедри як сучасного науково-освітнього осередку, що орієнтується на міжнародні стандарти й кращі практики.

У опитуванні взяли участь стейкхолдери які співпрацюють з кафедрою КРіСТЗІ вже багато років.

Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування стейкхолдерів

Що на Вашу думку, сприяло б підвищенню якості навчання за обраними ОП (Ваші зауваження та побажання)?

1. Сучасна матеріально-технічна база, більше практичних занять.

2. Проходження студентами практики в профільних.

3. Організаціях та залучення фахівців практиків до проведення занять.

4. Участь студентів у наукових розробках та конференціях.

5. Створення сучасних лабораторій.

6. Проходження студентами практики в профільних організаціях.

7. Проходження практики у сучасних організаціях. Створення сучасних лабораторій.

8. Проходження студентами практики на профільних підприємствах. Створення сучасних лабораторій.

9. Участь студентів у наукових розробках та конференціях.

10. Стажування викладачів в профільних організаціях

11. Більша залученість студентів до практичної діяльності у забезпеченні кібербезпеки під час практики або стажування.

12. Залучення фахівців практиків до проведення практичних занять.

13 Стажування викладачів в профільних організаціях

Посилання на результати

Дякуємо за співпрацю!